dimecres, 6 de febrer del 2013

Feina per avui dilluns, 4 de febrer





               
       1. Cerca informació sobre les novetats en el transport durant la industrialització.
Va participar com a comissari i membre de l'equip de documentalistes de diverses exposicions. La seva línia d'investigació es va centrar en el consum energètic i el desenvolupament econòmic, i també la implantació de nous mitjans de transport en la Mallorca contemporània.

       2. Quines novetats va dur la industrialització més importants?
LA INDÚSTRIA TÈXTIL ... industrialització en dos dels sectors productius .... representava, en realitat, cap novetat
       3.  Cerca escrits a la pàgina de na Carolina i penja al teu blog el que més t'agradi i en fas un comentari. També has de comentar el text al seu propi blog (somni turquesa)
Pensava que eres tu, però tu eres un altre.
La vida, un miratge fet de segons.
Serà un altre algun dia tu?
Potser per aleshores jo seré una altra.
Pensava que eres tu, però tu no hi eres.
La vida, un indret fet de petits espais.
Algun dia estaràs junt amb mi?
Potser per aleshores jo ja no hi seré.
Pensava que era jo, però jo era una altra.
La vida, una contradicció amb sentit.
Serà una altra qui no tingui sentit?
Potser per aleshores jo seré jo.

És un poema on no sap res ni tu ni jo m'agrada molt per el fet de que  mo he tengut que llegir dos pics per poder entendreró.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada