dijous, 7 de febrer del 2013

...

Carta...




    1. Avui toca escriure una carta al teu pare. Li pots explicar el que vulguis! Pensa... què li diries al teu pare? Jo al meu li podria dir moltes de coses...

El meu pare es una persona molt traballadora que quan acaba la feina al seu bar sen-va a  foravila i ajuda al meu padri a fer feines i feines que arriva a canostra molt cansat  i jo ho trob ben normal perquè a les 8 del mati cada dia està  al bar obrint i a les 3 del migdia senva del bar  i deixa a una depandenta que es la meva cosina llavors senva al foravila i fins devers les 8 no torna a casa.

Al meu pare li vuig donar La enorabona perquè a cumplit una cosa que ell volia que és comprarse un trector bestant bonet i ben nou.Jo trob un poc molt accesiu el cost del tractor perque es podrien compra perffectament 2 coxes bons i 3 de dolents però si ell es feliç així jo l'apoyare en tot el que fagi falta  perque l'estim molt sense ell no seria jo perquè  a fet moltiisima de feina en aquesta vida junt a mumare per tenir tot el que tenim que  tenim de tot no mos privam de res, quan necesit doblers i li deman 10euros ell va i men dona 20 i sempre mediu que no els mal gasti. Sense ell  jo are mateix no podria dur el ritme de vida que duc que fac el que vull sense tenir en compte els doblers ni res per l'estil.  I llavors vec a la altra gent que ho pasa bestant malament que a l'hora de fer alguna cosa sempre mirne el preu  i que moltes coses no poden fer que quan demanen doblers a se mare lis diven que no ni ha  i que no lis poden donar doblers.Això es trist.

En conclusió vui dir que l'estim moltisim al meu para aun que molts de pics discutigem per tonteries que no em don compte i ja el fac posar nirvios i  no vui que es posi nirvios perque despues te se tensió por las nubes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada