dimecres, 20 de febrer del 2013

:))

La dona a la finestra. Seguim amb la feina...




                             

             SEGUIMENT DE LA FEINA "LA DONA A LA FINESTRA" DE DALÍ.

         1. Una vegada has creat el personatge, el coneixes a la perfecció i te l'has fet teu. Una vegada has escrit la història de la seva vida i el que fa en el moment de guaitar per la finestra... Ara te toca escriure els seus pensaments mentre mira per la finestra, per exemple: -Quines ganes de veure'l arribar, estic trista perquè em sent sola, etc... Deu línies, com a mínim, i tot el primera persona del singular.

Tenc ganes ja de que arribi el meu homa de el llarg dia de pesca, esic preocupadisima perque havui a fet molt de mal temps, fa unes ones impresionants i tenc por de que no aqui bolcat la barca del meu home.Avui no e fet ninguna feina perquè quan m'he aixecat i e vist les ones que feia me  posat a la finestra i no m'he mogut per el simple fet de que el meu home estigi per alla enmig deu sebre on. Tenc la esperança de que ribi prest que vegi que no es dia de sortir de pesca i que torni a casa antes de que pasi una desgrasi i em deixi sola sense feina sense doblers i viuda.Tenc  el mal presentiment de que alguna cosa rara pasa avui no estic del tot bé, fa mal temps i el meu home ja hauria de ser aquí.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada