dilluns, 11 de febrer del 2013



       1. Fes una reflexió sobre els dilluns! 15 línies.
Els dillunsos por lo general  no m'agraden gens ni mica aun que cuolque dilluns m'agrada perque em donen notes d'examens i m'agrade que en bons dilluns que te donin una elegria amb una bona nota com per exemple avui que a  bona primera hora man donat la nota de angles que e tret un 7.9 aun que se veritat m'esperava un 8.5. Els dillunsos es el  primer dia de  clase de la setmana i acostumat al fin de semana a dormir fins les tantes i en bon dilluns sentir el despertador a les 7.30 del mati això en dona de rabia perque els vespres no me puc dormir i els dematins no me puc aixecar es un gran problema que tenc fa uns anys.
Els dillunsos també no m'agrada massa perque la meva al·lota es de manacor i senva a manacor i  entre semana nomes la vec a l'institut i  res més quan mes mos veim son els caps de setmana o les festes que practicament pos lo pasam junts sempre.


       2. Explica tot el que sàpigues sobre el Carnaval, cerca'n informació, penja imatges i diguès com l'has viscut aquest any. 
Carnaval es un festa que jo practicament no li don massa importancia l'any passat em vaig disfresar de policia i m'ho vaig pasar molt bé per manacor. Pero aquest any ho e pasat com els altres caps de setmanes  els divendres a cameva i els disaptes a casa de la meva al·lota a sopa  aixo es  com ho e viscut enguan.
el carnaval.El carnaval anomenat també temps de carnestoltes, carnestoltes o darrers dies, segons diferents etnòlegs, troba el seu origen en antigues festes paganes d'hivern, de celebracions gregues o de festes romanes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada