dilluns, 7 de gener del 2013

Nadal

Reflexió sobre el Nadal 







   1. Explica tot el que has fet en aquest Nadal.

Aquest Nadal m'ho e pasat molt be perque e estat amb la meva familia fent dinars i sopars i tambe e estat amb la familia de la meva al·lota on tambe m'ho e pasat  molt bé. El millo vespre va ser el dia 31 de decembre el sopaa i la vesprada aun que no vaig sortir de casa. Varem estar jugant a cartes fins les 4 del matí  i llavors varem fer chocolata amb ensaimada  feta de la meva mare que va estar molt bona. Vaig pasar la meva ultima nit amb la meva al·lota perque l'ondema em vaig anar de viatge a Valencia on vaig estar allà fins Diumenge  vespre ( ahir)  alla mo vaig pasar be peró la veritat que anyorava aqui a la meva familia  als amics i a la al·lota . Alla vaig veure la  famosa Cavalgata de reyes on la veritat va estar molt bé aun que a mi me faria mes ganes poderi aver anat a les famoses Faias on  tiren coets i fan molt de renos pero aixo no a pogut aser perque la meva mara fa  feina tot l'any menys 19 dies   que son el de cap d'any per això em aprofitat akesta setmana per anarnos de viatge i pasarnos-ho bé i disfruta de un clima un poc mes calent que per aquí.

   2. Què significa el Nadal per a tu? 

El nadal per a mi significa que no tenc classes i que puc quedar mes amb la meva familia i amb els meus amics. Tenir mes sopas mes hores lliures per fer el que vulgi. tambe sempre coincideix que anam de viatge aquestes feches. Aquest any m'ha agradat més que els altres anys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada