dilluns, 14 de gener del 2013

El meu cap de setmana i un poc de romanticismes per regalar




             1. Explica el teu cap de setmana.
El meu cap de setmana a estat molt bo perque mo he pasat amb la meva al·lota i amb la meva familia  mo e pasat molt bé i m'agradaria que cada cap de setmana m'agradaria que fos igual. Disfrutar de la vida !

             2.Comentes un poema
Tiéntame, acaríciame
lléname cada instante de ti,
haz que cada noche sea un sueño
y cada despertar una sonrisa,
lléname de ti
y llévame a tu amor.

Un toc de romanticisme per a regalar? / Un toque de romanticismo para regalar?


Romanticismo
Dice que le regalé una estrella,
dice que fue en el puerto,
una noche de domingo,
cuando empezábamos a salir.
Yo no recuerdo nada, la verdad,
hace media vida de eso. Pero,
vete tú a saber. Bien mirado, puede
que hasta sea cierto: veinte años,
tonto perdido de amor,
y sin un duro en el bolsillo…
Qué otra cosa le vas a regalar.
 
1. Explica el contingut del poema. 
El contingut tracta de l'amor que l'amor no te preu  i mai se olvida i que no fa falta gastar-se massa doblers per conquistar l'amor de una dona o al.lota.
 2. Per què creus que té aquest títol?
Perque tracte de dues persones romantiques que es de cuan estaven comensant a sortir que ja fa 20 anys.
3. Amor correspost o no? 
Si, amor correspost i no per els doblers ni la riquesa sinos per al amor verdader perque conta que li va regalar una estrella perque  era pobre.

4. Quants de versos té? Rima consonant o assonant?
12 versos  rima assonant

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada