dijous, 31 de gener del 2013

Mamà !

Carta especial...






        1. Bon dia guapos i guapes, avui vull que escriviu una carta a la vostra mare... Expressa-li els teus sentiments, els teus desitjos, tan com l'estimes... etc...


Mumare  és una de les persones més importants de la meva vida per varis motius que are anomenare: un  i l'essensial es perquè em va tenir a mí ella es la que ma cuidat en tots moments la que es preocupa per a mi sempre, algunes coses que jo mateix dic no pasis pena per això i em fic dins el seu puesto i vec la realitat que quan agafam la moto pasi pena de que no caiguem i que sempre cuan pertesco em digi ves alerta als cotxes i a caure i jo li responc "si mama" passivament perque sempre mo diu pero es normal les mares sempre  passen pena  cuans sóm petits problemes petits  i cuan som grans problemes grans per això passa pena .
La meva mara hem fa tot fa net el cuarto, em fa neta la roba, em fa el manjar, em dona doblers cuan ho necesit, en conclusió me fa tot el que necesit i inclus lo que no necesit que mo fasi.
A la meva mara la estimo moltiisim per el fet de que sempre le tenguda al meu costat desde ben petitet i sempre le tenguda a nes moments bons i moments menos bons, ella ho es casic tot i sense ella no podria viure, com a cada un segu que ho dira la meva mara es La Millò Mamà Del Món.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada