dijous, 24 de gener del 2013

Introspecció interior




               1. Introspecció interior: Explica els sentiments, emocions, sensacions i desitjos que tens ara mateix en unes 10 línies... T'has de concentrar molt, has d'entrar en el teu interior i explora...

En aquestos moments tenc un gran sentiment a una persona que la  desitgo molt. Tenc ganes de anarmen a casa , perque estic molt cansat, tenc son, i necessit un poc de descans. Tenc la bona sensacio de que em treure el graduat aquest any si no pasa res a la llargue de lo que queda. Fa un parell de setmanes que no me aguant ni a jo mateix estic cansat, amb poques ganes de fer res, tansols pens en que e de fer deures i me entre menys ganes de fer res, solc tenir ganes de dormir tot el dia pero arriba el vespre i despues de haver sopat no em puc dormir i me qued despert fins les 12 o la 1 de la nit i l'ondema no hi ha qui me aixequi per anar a classe.Desitgo que arribin els fins de setmana però per un motiu o l'altre no puc dormir els dematins i el cap de semana se me fa curt.També no estic massa content amb jo mateix perque penso que acabare l'institut amb quasi 18 anys i trob que això es molt trist perque vec als altres amics amb qui anava fa uns anys i veiig que enguany acabaran el baxillerat però aixo es lo que hi ha no hi ha volta enrrera esper que algun día pugi star fent feina i tenir doblers tenir una familia i poder-ho pagar-ho tot fora dependre de ningú. La meva ilusio es montar alguna tenda a Sacoma perque alla el meu para te un lloc on ho te alquilat i crec que alla jo serviria per montari alguna cosa com per exemple una amburgeseria una gelateria barata un espar etc. En aquestos moments vui dormir i que passi  unes 24 hores  i despues despertar i pasar la semana.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada