dijous, 6 de desembre del 2012

Ja som al desembre


                                 



    
               1. Fes una entrada lliure sobre el tema que més et cridi l'atenció o sobre un tema que dominis.
El futbol. Es un deport que em grada molt tant practicarlo com mirarlo sobretot si jugen el barcelona o el mallorca per veure guanyar i tambe me agrada veure el madrid per vorelo perdre perquè a part de barcelonista som antimadrilista

               2. Ja hem entrat al mes de desembre, explica què significa per a tu aquest mes, si t'agrada o no i per què. 
M'agrada  perque es el mes que vaig neixer i cada any  ho celepbr l'unic que no m'hagrada es el fred i la pluja. T'ambe m'hagrada perquè es el derrer mes i s'acosta any nou.

          
               3. Cerca un poema sobre el Nadal que sigui original i acompanya'l d'una imatge adient. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada