dijous, 18 d’octubre del 2012

impresionant

To personal


                                1. Escriu un tema sobre el qual t'agradaria saber-ne més coses. Explica per què has triat aquest tema i quin interès et desperta.


                   Sobre el món de la politica. He triat aquest tema perque quan tengi 18 anys estar ben informat i sebre amb confiança a qui e de votar quan arrivi l'hora.

             2. Explica el que creus que fou un dels dies més feliços de la teva vida i per què.


               El dia mes feliç que jo recordi va ser un dia que estava a un viatge d'estudis el derrer dia perque la varem liar mol. Al hotel estava prohivit fumar i beure alcohol  algunes persones varen fumar  i tots varem beure  jo en concret ho reconesc vaig comprar les bogudes alcoholiques juna a un amic que ja no està a n'aquest centre. A mitjana nit les bogudes es varen acabar i jo i el meu amic Marc  varem replegar dobers i varem anar decidits a comprer mes botelles per desgrasi ens varem perdre i varem caminar 2 hores girant i donant voltes sercant tendes per comprar alcohol i que ens volgesin donar fins que a la fi  a un lloc ens varen donar una botella de bozca blanc lo malo es que no saviem tornar i no va tenir altre idea el meu amic que posarse a beure i jo li pegava quolke glob pero no m'agradava  el meu company es bebia aquell alcohol tan fort com si fos aigua natural. Ja vos podeu inmaginar com estava el meu compañ molt gat la cap d'estudis ens cridava a altes hores digent que anigesim a l'hotel toduna i nosaltres no saviem res de res  de cop i sopte el unic movil que duiem es queda sense bateria i s'apaga  i estavem jo i el meu company perduts per Londres sense movil ni ningun centim.
             Una hora caminant sense turar demanant a la gent i de tot i no teniem ni idea de on ens trobavem 
pereix molt estrany pero toots els carrers pareixien iguals pareixia que tenia just a la cantonada i en realidat estava molt mes lluny. Vaig anar a un hotel que varem trobar i  li vaig demenar al homa que hi havia alla per el nostre hotel que per cert no saviem el nom del tot bé. Ens va dir que estava a mitja hora de caminar ens va dir les indicasions i gracies a deu  jo vaig seguir les indicasions de aquell homa perque el meu company deia que no era així era totalment la direcció oposada, jo vaig segir les indicasions i en realitat només eren mitja hora de cami pero nosaltres varem terdar una hora perque duia el meu company practicament demunt jo es magre pero fa casi dos metres per aixó costava. A LA FI varem arrivar a l'hotel i cuan pujavem pels accensors varem trobar a la cap d'estudis Xisca Bonet i a la profesora de diver Susana de la Calle  que ens esperavem ens va caure una bona bronca de les fortes fins que varem anar a les nostres avitasions les profesores es varen donar compte de l'estat den Marc i el dia seguent aquell jove no turava de bomitar. Jo estava la mart de bé perque la nit pasada duia una por dedins de perdermos per Londres que tremolava i tot pero tot va acabar amb una nit Moguda .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada