dimecres, 10 d’octubre del 2012

Brother

                                            El meu germa petit

            

             El meu germa petit te 14 messos i es la cosa més mona que e vist mai.Te la seva part bona i la seva part dolenta tenir germans petits i are vos ho explicare.


             També tenc un germa  de 12 anys i cuan era més petit el guardava jo a casa i em vaig cansar de sempre guardar al nin a casa. Quan ja podia quedar totsol a casa els meus pares em varen informar de que tendria un germa més i jo em vaig posar content aun que al cap de dos mesos de sebre la bona noticia me vaig turar a pensar i dir are aure de cuidar a un altre més. Sobretot els primers mesos que nomes ploren, mengen i caguen.

            Cuan ja va neixer i el vaig veure ja varen canbiar els meus pensements perque si es vere que i as de dedicar molt de temps però aquesta sensació de veure com riu i so pasa bé amb tu un nin que ni parle ni res  es molt guapo i are que camina a quatre cames jugam a seguirmos fer es coio i ell so pasa bé amb jo i jo només de vore-lo riure ja mo pas bé també. L'unica complicació que hi ha ara mateix es el tema dels panyals que em fa molta cosa canviar els panyals més que res perquè el meu germa es molt bruto i no se tura de mourese cuan el canvien i es una de les feines que no li e fet mai més que dos pics i  no van acabar masa bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada