dijous, 4 d’octubre del 2012

El millor equip del món...

 

             Parlare del millor equip del món. Jo sóm del barça desde petit fins i tot el meu pare cuan tenia un més em va comprar una camisete del barça i me la va posar i mumpare guarda una foto de aquel dia .
          
             Molta gent xerra de que el madrid te més titols que el barça i que es més bó que el barça peró se gent esta molt flipada. Miren el pasat i lo que aurien de fer es mirar lo que ells an viscut i el madrid els derrers 10 anys no es que agin estat els millors i el barça per exemple a guanyat lo que ningú mai no havia guanyat i es guanyar 6 titols en un any, tots els posibles. I jo a n'això o e pogut disfrutar i els madrilistes an estat bestant de temps sense guanyar res .

             Stic orgullos de ser del barça i no pens canviarme d'equip mai perquè me conformaria amb les alegris que man donat fins are ja estic sadisfet amb el meu club.


                                                           VISCA EL BARÇA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada