dimecres, 12 de juny del 2013

Aquest poema podria ser ben bé una postal de Campanet


        

   Comenta aquest poema d'un poeta enamorat de la vida quotidiana i diària del poble, de la idiosincràsia caparruda, emprenedora i coratjuda de la gent de poble.

                  
                         Lladrucs de fons,
                        concert de grills a mitjanit,
                        campanars repicant alens,
                        feixugues foscors abracen la son dels sementers,
                        estels entotsolats enyoren cels blaus,
                        fanals taquen de claror els carrers,
                        cafès estibats de veus,
                        amants desfogats als caps de cantons,
                        capamuntes caparrudes,
                        reguerons de fosca pengen dels referits.

                        Aquest poema podria ser ben bé
                        una postal de Campanet a mitjanit.

                                               Joan Miquel Chacón

          1. Comenta el poema de Joan Miquel Chacón al teu blog. Cerca al diccionari el significat de les paraules en negreta i el copies a l'entrada, després del poema.
Es un poema bestant bo, pero la mitat de paraules no les e enteses i les e agut de sercar.
Sementers: son zones de terra on s'esta sembrat o s'ha de sembrar.
estibats: plens
desfogats:
reguerons:
referits:

        2. Explica la darrera anècdota divertida que t'hagi passat.
 El que em va pasar es que el meu germa petit feia 4 dies que no el veia perque quan surt de clase menvac a estodia i despues a fer feina i jo a ell el veia dormit ell a jo no, ahir el meu pare em va venir a veura al bar i em va dur al meu germa despert, i peraixia que estava enfadat o com si no me conegues, despues per ferlo content el vaig anar a dur una volta a la mansana i ja estava molt millo me donava besitos i tot molt bé. Pero hi va haver  uns 10 min que me posava males cares i no volia sebre res de jo. tambe va coincidir que em vaig tear els cabells en akestos dies i no em devia reconeixer. :)) <3

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada