dimecres, 19 de juny del 2013

Accident...

Era el diumenge migdia sobre la1 i em vaic anar a donar una volta i de cop i sopte em don compte que estic al cotxe de el meu pare  que venim de manacor i veig que  tenc ferides tapades i li dic al meu pare, que a pasat com e arribat aqui? etc, la meva mare estava a derrera del cotxe plorant, jo estava asustat.

Es veu que vaig tenir un accident  i no em recordo de res. Em van contar de que jo mateix vaig cridar al meu pare i va venir al lloc del succes  llavors uns veinat es veu que em van donar un poc de medicament aigua i gases per les farides, quan va venir el meu pare es veu que jo el que vaig fer va ser agafar la moto que estava mig destrosada i vaig anar cap a cameva quan era a cameva el meu pare ja em esperava a  defora amb el cotxe i el que varem fer es anar al bar del meu pare perque alla hi havia la meva mare, la meva mara despues em va dur a manacor a l'hospital de urgencies  i alla em van curar les ferides i vaig estar unes quantes hores en  observacio perque per lo vist , em deien alguna cosa i al cap de 10 segons demanava que em havien dit i demanava les mateixes coses una i una altre vegada com per exemple. On som? com em vengut fins aqui? etc. m'han dit que ho vaig fer pasar molt malament als meus pares en especial la meva mara que man dit que plorava i plorava perque no em recordava de res de el que havia pasat.

Llavors quan van veure que estava millo em vam anar a casa, el temps que anavem a casa ja vaig comensar a ser jo i demanava les mateixes preguntes que avans on som com e vengut fins aqui? i despues la meva mara tornava a estar preocupada pero llevors em vam fer un parell de preguntes com per exemple  qui es ell i m'aseñalava el meu pare i moltes coses aixi i ho vaig contestar sense dificultats. El mateix vespre de diumenge li vaig dir al meu pare que em duges al puesto on vaig caure  perque no m'enrecordava de res en ambsolut  i em va dur i jo mateix em deia on putes devia anar jo per aqui i es veu que  tansols anava a donar una volta sense res d'important...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada