dijous, 30 de maig del 2013

El blog...


                                                        




 1. Fes una entrada on expliquis la teva experiència viscuda fent feina a través del blog digital. Pots explicar les següents coses: Quines feines hi sols fer, el tema de les imatges, què t'ha aportat, què has après, si t'ha motivat, etc. EL MILLOR ESCRIT SERÀ PUBLICAT A LA REVISTA DE L'INSTITUT!

La meva experiència ha estat molt bona perque he apres que per l'ordinador se pot aprendre moltisim més del que em pensava, abans pensava que l'ordinador tansols servia per sercar informació fer pawerpoints i chategar per les weps. Peró no, aquest any n'Antonia Ladonet m'ha ensenyat que per l'ordinador es pot fer moltes més coses que sense donar-me conte he anat aprengent a lo llarg del curs, com per exemple moltes faltes de otrografia de tant de llitgir per el blog, entendre els poemes millor i amb més rapidesa, sebre sercar una imatge adequada per a texts, etc.

Tot es molt més fasil per l'ordinador (blog) perque jo per exemple  se escriure rapidament se defensarme totsol amb l'ordinador devant perque vaig anar a informatica 2 anys quan era més petit i em varen enseñar a escriure sense mirar el teclat i a solucionar problemes de l'ordinador. Per aixó no e tengut massa dificultats adeptar-me a n'aquests tipus de clase i les he trobades mes entretingudes que per exemple estar totes les hores a l'aula fent clase amb un parell de llibres.

L'Antonia Lladonet ens ha motivat bestant per aixó tots o casic tots tenim el bloc al día, solem tenir totes les feines i molts de noltros mos les curram, volia donar-li les gracies per aquest curs tan especial perque ha estat la unica profesora que ens a ensenyat molt de una manera especial . Gracis  <3

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada