dimarts, 5 de març del 2013

Dies de pont...




      1. Explica el que has fet en aquests dies de pont. Redacció de 15 línies.

Aquestos dies sincerament no he tocat els llibres el dimecres vaig deixar la maleta al sofà de la meva habitació i avui dematí le agafada per venir a classe es un poc locura perquè no me puc permetre el luxe de no fer els deures però, no a pogut ser, he ajudat al bar de la meva família e cuidat al meu germanet petit de un any i el temps restant e estat amb la meva al·lota perquè últimament no mos veim massa ella ja no ve a l'institut i aspics nomes ens veim els caps de setmana i per poc que pugi estic amb ella. No entenc a segons quins professors ens manen molta feina a nosaltres i si no la duim i ens renyen ells tenen l'examen fa molt de temps i no ho poden corregir al pont, però es lo que hi ha i ens em de aguantar perquè nosaltres som els que tenim a perdre ells tanmateix cobraran lo mateix a finals de més.

Els dematins no e dormit massa perquè un cop em va despertar el meu pare per fer feina un altre cop el meu Germà petit que plora i un dia que podia dormir fins tard i em despert prest i no aconsegueixo tornar-me a dormir. Avui el matí a estat la pitjor part el meu pare m'ha vengut a despertar i sense embonar-me'n conte em torno a dormir al cap de deu minuts torna a venir el meu pare cridant i em pos poso nirviós i avui no a estat el meu dia de molt manco.

Tenc ganes de anar-me'n a ca-meva t'encar-me al meu quarto i quedar-me al llit fins L'Endemà tan-sols necessit el meu mòbil per poder parlar amb una de les persones més importants per a mi .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada