dimarts, 25 de setembre del 2012

Are te toca a tu....







              1. Ara te toca fer una entrada més personal que ens ajudi a conèixer-te millor. Fes un escrit on expliques com és el teu caràcter, o com creus que és, el que t'agrada fer habitualment, quines són les persones que més t'estimes, les coses que t'apassionen, que et preocupen, sense les que podries viure, les teves il·lusions, etc. Ens interessa molt el que ens contis.
    
                                                              ARA EM TOCA A MI...

                                   
            Em consider un jove amb molts d'amics i amb pocs enemics. Tenc un caràcter bastant bo, menys quan em fan enfadar, perquè si me cerquen, em troben.

            Habitualment m'agrada molt estar amb l'al.lota i amb els amics. Poder passar els capvespres amb el ciclomotor donant voltes amb els amics fins que es fa fosc, per anar a casa a sopar i a dormir.

            Les persones que més estim són la familia, el meu germà en concret, l'al·lota  i també els amics i amiges. Les coses que m'apassionen són estar amb l'al·lota i els amics, donant voltes amb el ciclomotor i estar amb la família els caps de setmana. Em preocupen moltes de coses perquè me menj molt el cap pensant... Són temes que m'estim més no treure aquí. 

            Tenc molta il·lusió en acabar l'ESO enguany perquè he repetit dues vegades per fer el "vago" i me n'adon que el temps passa volant i  que d'aquí a un any ja seré major d'edat i pareix que era ahir que tenia nou anys i estava a ca l'havia jugant amb la bici amb els cosins, però això que he dit, el temps passa volant i l'hem d'aprofitar i no repetir cursos perquè són dos anys menys per gaudir.

             Estic molt content de la meva vida, no me falta  res, la meva família m'estima molt i no tenim problemes greus.

1 comentari:

  1. trob molt be aixo que as dit. trob que auries de especificar mes lo que vols fer en el futur.

    ResponElimina